.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دختر 2.5 ساله آملي مغلوب مرگ شد

شمال نيوز : دختر 2.5 ساله آملي كه با شكنجه ناپدري‌اش در بيمارستان امام رضا(ع) شهرستان آمل بستري شده بود، پس از يك هفته مغلوب مرگ شد و ناپدري متهم به قتل تحت تعقيب پليس قرار گرفت.

به گزارش جام‌جم، سيزدهم شهريور امسال زني در حالي كه دختربچه 2.5 ساله‌اي را به اورژانس بيمارستان امام رضا(ع) شهرستان آمل در استان مازندران آورد، از مسئولان درخواست كمك كرد.

پرستاران با معاينه كودك علاوه بر مشاهده آثار كبودي و سوختگي متعدد روي بدن كودك متوجه شدند او بر اثر اصابت ضربه‌ به ناحيه سر بيهوش شده است.

تلاش پزشكان براي نجات اين دختر به نام ريحانه آغاز شد؛ اما او مرگ مغزي شده بود و سرانجام پس از يك هفته بستري اين دختر خردسال نوزدهم شهريور روي تخت بيمارستان تسليم مرگ شد.

در پي مرگ كودك، پرونده‌اي در دادسراي عمومي و انقلاب شهرستان آمل تشكيل شد و در دستور كار پليس آگاهي قرار گرفت.

ناپدري، عامل جنايت بود

در تحقيق از مادر كودك، وي به پليس گفت: شوهرم ـ ناپدري ريحانه ـ معتاد بود. او هميشه من و كودكم را كتك مي‌زد و از او مي‌ترسيديم. شوهرم دست و پاي دخترم را مي‌سوزاند و التماس‌هاي من براي نجات فرزندم بي‌فايده بود. او حتي پسر شش ساله خودش را هم كتك مي‌زد.

وي اضافه كرد: روز حادثه شوهرم عصباني شد و پس از كتك زدن دخترم، به يكباره او را از پنجره خانه كه در طبقه اول بود به بيرون انداخت. سراسيمه به خيابان آمدم، شوهرم فرار كرده بود و ريحانه بيهوش و زخمي كناري افتاده بود. فرزندم را به بيمارستان رساندم، اما بي‌نتيجه ماند و براي هميشه او را از دست دادم.

با اطلاعات به دست آمده از اين زن، پليس جستجوي ويژه‌اي را براي دستگيري ناپدري سنگدل آغاز كرد.

در پي مرگ خاموش ريحانه 2.5 ساله آملي، عمه ناتني او روز گذشته به خبرنگار ما گفت: برادرم داوود سال‌ها بود كه شيشه مصرف مي‌كرد و حتي همسر اول او نيز معتاد بود. هر چه تلاش كرديم آنها اعتيادشان را ترك كنند بي‌فايده بود و با به دنيا آمدن پسرشان اوضاع چندان تغييري نكرد. سرانجام وقتي برادر معتادم به زندان افتاد، همسرش از او طلاق گرفت.

وي اضافه كرد: مادرم از نوه‌اش نگهداري مي‌كرد تا اين‌ كه دو ماه پيش برادرم با مادر ريحانه ازدواج كرد. در اين مدت برادرزاده‌ام و ريحانه به ملاقات من و مادرم مي‌آمدند. هر دويشان را دوست داشتيم.

زن از بدرفتاري برادر معتادش گفت

اين زن با اشاره به ماجراي كودك‌آزاري‌هاي برادرش گفت: مدتي پيش از طريق عروسمان متوجه شديم، برادرم ريحانه را كتك مي‌زند و شكنجه‌اش مي‌دهد. باورم نمي‌شد برادرم آنقدر سنگدل شده باشد كه از اين كار‌ها بكند. بنابراين به مركز پليس رفته و از او شكايت كردم. وقتي برادرم به كلانتري آمد، تعهد داد از ريحانه مانند فرزند خود نگهداري كند و به او آسيب نرساند.

وي اضافه كرد: در اين مرحله برادرم ريحانه را به خانه‌شان آورد و از آن موقع به بعد جوياي احوال ريحانه بودم. حتي چند روزي نيز او را به خانه‌مان آوردم و از او نگهداري كردم؛ اما برادرم دوباره رفتار گذشته‌اش را پيش گرفت و ريحانه بي‌پناه را دوباره شكنجه داد. عمه ناتني كودك با اشاره به شكنجه شدن دوباره كودك از سوي برادرش گفت: در تماس تلفني خانواده‌ام متوجه شدم ريحانه در بيمارستان بستري شده است. سراسيمه خود را به بيمارستان رساندم.

از زن برادرم موضوع بستري شدن ريحانه را پرسيدم كه او گفت: ريحانه با برادر ناتني‌اش در حال بازي بوده كه روي زمين افتاده و بيهوش شده است. اين حرف‌ها را باور نكردم تا اين كه آنقدر با عروسمان حرف زدم تا بالاخره از روز حادثه گفت و اين كه برادرم مقصر حادثه است.

اين زن يادآور شد: عروسمان گفت كه دوستان شوهرش شب براي مصرف موادمخدر ساعاتي را مهمانشان بوده و بعد رفته‌اند. روز حادثه در خواب بوده كه صداي گريه‌هاي دخترش ريحانه را شنيده است، وقتي بيدار شده شوهرش را در حال كتك زدن ريحانه ديده، خواسته كمكش كند كه از سوي شوهرش تهديد مي‌شود و نمي‌تواند ريحانه را نجات دهد.

عمه ناتني ريحانه كه هنوز مرگ او را باور ندارد، گفت: ريحانه برادرزاده واقعي‌ام نبود، اما يك دختر دوست‌داشتني بود كه به او خيلي علاقه‌مند بودم و او هميشه مرا عمه صدا مي‌زد. برادرم بابت مرگ ريحانه بايد مجازات شود. او من و خانواده‌ام را داغدار كرده است.

بنا بر اين گزارش، با اطلاعاتي كه مادر كودك در اختيار پليس قرار داده است، جستجو براي دستگيري ناپدري سنگدل آغاز شده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.